Rekord!

Posted: November 23, 2012 in ;)

 

Yes Yes Yes !
Udało się!  Dzisiaj rano przechodząc obok drążka od niechcenia zacząłem się podciągać i wiecie co ? 4 PODCIĄGNIĘCIA !
Biorąc pod uwagę to że dwa miesiące temu ledwo robiłem jedno to jest to dla mnie mega wyczyn 😉
Teraz 5 do pobicia…heheh

Tak sobie teraz siedzę w pracy (mam nocną zmianę do 6.00 ) i dochodzę do wniosku że w kwestii zdrowego odżywiania jest u mnie problem bo mój organizm nie pracuje tak jak stworzyła nas natura – w dzień praca w nocy sen – u mnie wygląda to tak :
Dniówka 6.00 – 18.00 ( staram się wziąć do pracy solidne śniadanie typu 8 kromek chleba żytniego z twarogiem + 2- 3 jabłka + 1,5 l wody. Po pracy jestem i głodny i padnięty więc mam dylemat czy iść się zdrzemnąć czy iść coś zjeść ;P Zazwyczaj idę spać i wstaję o 21.00. Zrobię p90x, wykąpie się i dopiero zjem jakąś kolację.

Po dniówce następnego dnia mam nockę 18.00 -6.00 ( tutaj sprawa ułatwiona, bo w domu zjem na spokojnie 1 i 2 śniadanie, obiadek i zrobię p90x. I znowu 8 kromek chleba do pracy na nockę.
Po nocce idę spać i wstaję około godziny 13.00 więc już przed obiadem , później podwieczorek, p90x i kolacja.
Następny dzień cały wolny więc już tutaj na spokojnie..
Podsumowując ciężko mi jest dostosować się do tego żeby zjeść 5 posiłków dziennie nie mówiąc już o tym że pory snu mam tak rozchwiane że masakra.
Mimo wszystko od kiedy zacząłem P90X czuję takiego powera że masaaaakra.
Bring It ludziska !

Comments
  1. TheStylator says:

    Cześć :)Ja dopiero jestem w 17 dniu a już też widzę poprawę. Nie probowałem robić rekordów, ale widzę że z treningu na trening umiem zrobic coraz więcej powtórzeń. Tak, że jest dobrze!!! Trzymajmy tak dalej!!! Z tym odżywianiem to ja też mam problemy niestety i tak sobie myślę, że będzie trzeba spróbować plan z P90X.

Leave a Reply

