Posted: November 14, 2012 in ;)

Nie ważne ile razy upadniesz ważne ile razy się podniesiesz

 

Dzisiaj byłem pobiegać, i muszę się przyznać bardzo pozytywne zaskoczenie, w połowie biegania w słuchawkach usłyszałem że właśnie pobiłem swój rekord na 12 min biegu (tzw. Test Coopera) o prawie 100 metrów.
To było w sumie pierwsze moje bieganie od 2 tygodni, bo kiedy zacząłem P90X nie biegałem ani razu a tu proszę 😉
Kolejne 2 km już na spokojnie byle dobiec do końca trasy. Jeszcze jedno co mnie miło zaskoczyło to to że nie bolały mnie nogi podczas biegania. Zazwyczaj po 2 km zaczynają mnie pobolewać i przestają dopiero po trzecim kilometrze…. a dzisiaj nic….biegłem jak na skrzydłach.
Przy okazji tym bardziej utwierdziłem się że P90X działa, moje nogi są mocniejsze a organizm wydolniejszy… czuję że po skończeniu P90X spełnię jeszcze jedno swoje marzenie i przebiegnę 10 km w mniej niż godzinę.
Bring It !

Leave a Reply

